Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сакун Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Сакун Г. О. 
Філософське обгрунтування методологічних проблем В сучасній системі менеджменту [Електронний ресурс] / Г. О. Сакун // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2013. - Вип. 1. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2013_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сакун Г. 
Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг [Електронний ресурс] / Г. Сакун, І. Станкевич, Т. Тардаскіна // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 2. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Таранішин О. О. 
Удосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. О. Таранішин, Н. А. Калугіна, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 390-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_11_55
Розглянуто роль веб-сайту та його вплив на зміцнення позицій закладу вищої освіти (ЗВО) на сучасному ринку освітніх послуг. Обгрунтовано необхідність його ефективного функціонування та вдосконалення задля підвищення престижності закладу. Розглянуто останні наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних учених щодо використання веб-ресурсу ЗВО. На базі цього була сформульована мета роботи, яка обумовлює необхідність додаткової інформації стосовно процесу розробки ефективної стратегії розвитку веб-сайту для зміцнення іміджу ЗВО. Для більш чіткого розуміння процесу проведення дослідження цієї роботи та розробки конкретних шляхів покращення конкурентоспроможності ЗВО через вдосконалення його веб-сайту як приклад було обрано офіційну сторінку веб-сайту Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова (ОНАЗ ім. О. С. Попова). Як основний інструмент дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища веб сайту використано аналітичний метод SWOT-аналізу. Описано сутність його проведення та виділено основні питання, на які мають бути отримані відповіді за результатами аналізу. За допомогою SWOT-аналізу здійснено виявлення сильних і слабких сторін веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова, а також отримано перелік потенційних можливостей і зовнішніх загроз, що очікують веб-сайт на конкурентному ринку освітніх послуг. Також за допомогою онлайн-сервісу Seo Profilink був проведений SEO-аналіз веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова. У процесі цього отримано додаткову інформацію стосовно його внутрішнього середовища, яка дає чіткіше уявлення щодо його технічних переваг і недоліків. Розроблено алгоритм побудови стратегії розвитку веб-сайту, що базується на результатах SWOT-аналізу. За допомогою наявних прикладів наведено принцип застосування вказаного алгоритму, на базі якого розроблено пропозиції щодо вдосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу та конкурентоспроможності ОНАЗ ім. О. С. Попова.
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.856 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Тардаскіна Т. М. 
Управління комерційним банком на засадах клієнтоорієнтованості [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 373-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_55
Мета роботи - розвиток теоретико-методичних аспектів управління сучасним комерційним банком із використанням клієнтоорієнтованого підходу. У результаті дослідження було проведено оцінку найнадійніших комерційних банків за версією Національного Банку України, а саме: АТ "Райффазен Банку", АТ "УкрСиббанку" й АТ "Креді Агріколь Банку", серед яких АТ "Креді Агріколь Банк" було визначено найбільш клієнтоорієнтованим комерційним банком. Це дійсно надійний банк з іноземним капіталом, який стабільно збільшує клієнтську базу та свою частку на ринку, приділяючи особливу увагу категорії клієнтів середнього класу та сільськогосподарській галузі, ефективно управляючи ризиками та прибутком. Автори дійшли висновку, що впровадження клієнтоорієнтоорієнтованої стратегії забезпечує зростання продажів, зниження витрат на залучення нових клієнтів, збільшення обсягів крос-продажів, посилення позицій на ринку, зростання прибутку. У роботі визначено й обірунтовано практичні рекомендації щодо формування сучасного клієнтоорієнтованого привабливого комерційного банку. У ході дослідження розглянуто такі складові, як: структура організації, формат відділень, корпоративна культура, кваліфікація персоналу, його ставлення до клієнта, інформаційне та комп'ютерне забезпечення, комунікації з клієнтом, імідж, репутація банку, якість послуг. Запропоновано провести сегментацію клієнтської бази на окремі групи клієнтів, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті. Такий підхід дозволить оцінити можливості взаємовигідного співробітництва з різними групами клієнтів, визначити профіль клієнтів для визначення оптимального шляху просування банківського продукту/послуг, диференціювати ціну банківських продуктів/послуг для різних клієнтів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.953 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Яцкевич І. В. 
Роль когнітивних технологій у цифровій економіці в аспекті підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Яцкевич, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 11. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_11_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 698.562 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Станкевич І. В. 
Нові підходи до підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Г. О. Сакун, А. О. Козир // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.164 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Станкевич І. В. 
Методологічне забезпечення стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес-навігатор. - 2022. - Вип. 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2022_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського